5/04/2007

5.1貓私竇-喪玩的一天

亞門既studio除咗係佢開工地之外,家陣仲成為我地貓友既蒲點,應有盡有,要電視有電視,要睇碟有DVD,電視screen細咩,唔緊要,有投射電視,玩wii最啱feel,睇下十幾人有大有細,個個都專注係個game度,玩果個投入,睇果d仲投入,玩boxing game最睇到兩人既感情,平時一雙雙果d恩愛非常,但一玩game,七情上臉,咬牙切齒,左勾拳,右勾拳,都咪話唔凶狠,咁就睇得出佢地內心深處有股"力",玩到肚餓叫外買 仲有一樣你都咪話唔犀利,竟然連我既至愛"麻雀"都有,麻雀雖小(真係好細,要就住黎摸),但都滿足我地幾個麻雀傻人玩餐飽,止到手痕

呢次活動實咗太難忘,好開心,個個都笑到口大大,有d仲笑到碌晒地

所以要列表記底d難忘事先

亞門 - 多謝借出地方比我地玩到忘晒形,又整芒果涼粉,雖然無咩技巧,都切咗12隻芒果3舊涼粉開咗罐什果同淡奶,仲係咁洗洗d膠兜re-use

ben - 麻煩晒推住架車仔去到老遠買飲品,仲係遊戲game督導員,無得彈

亞門媽 - 完全同我地d後生無代溝,玩game又得,打牌又得,勾冷又得,湊b又得,掂掂掂

rainnie - 多謝外賣雞翼同雞肶(又話整可樂雞翼,等我滿心期望),仲有佢送既"頭獎",之後幾日仲有feel,開心屎呀)))))))))

木木,木木佬,木木b - 見過木木b幾次,每次都好乖,無扭計成日笑,係一個開心小b,好識霖人,仲有木木買既生日蛋糕,好好味

橙媽,橙爸,橙妹妹 - 第一次見面,橙媽係cancan妹妹,大家都係年輕人,一拍即合,橙妹妹好多表情,好精伶(私語:橙媽同橙爸玩起boxing上黎都拳拳到肉,睇黎佢地內心心處果股"力"都好勁)

cancan - 每次玩親都好落力,一定達到玩既瘋癲層次,笑到碌地果個咪佢lor,仲有就係麻煩晒佢幫我地同一個勁"掂"既鄺太講數買貓用品,辛苦晒

ken - 估唔到ken平時唔多出聲好鬼詩文,但玩起wii上黎又係變咗另一個人,將佢既內在潛能發揮出黎,去到忘我境界

fay, addies - 終於都見到聞名以久既lati, 真係好得意,不過玩既時候要小心翼翼,有咩損傷賠唔起,fay既勾冷越黎越掂,我已經book咗佢,第日有b,b既冷衫要佢包起晒,hohoho ...... 佢兩公婆玩起上黎又係會去到瘋癲同忘我境界,控制唔到ga

泡泡,壞人 - 近排因為miffy既離開,泡泡好唔開心,希望佢出黎玩下開心反,真係唔好意思,唔好怪我咁樣稱呼壞人,因為我一路都唔知佢叫咩名,同埋百幾張相裹面竟然無壞人既相,em ...... 好奇怪,好神秘 ......

fanny, connie, 貓 - 呢幾位稀客出現,令到個"趴地"更有氣氛

connie - 係咁抱住木木b同橙妹妹唔放,咁鍾意就自己整反個玩下啦

fanny- 淨係只住人地笑,以為佢比人點咗笑穴

- 剛剛學完電單車就到,雙手曬到通紅都要玩wii,我諗之後幾日都幾難挨,因為要受雙痛之苦

我呢,就係負責用D40X影底呢d咁珍貴既片斷,總之係難忘的一天

1 Comments:

Blogger Bravo's Family said...

Fantasy,
你好似寫漏了全晚最精采的記事... 即係,你自已同 Rainnie 打 Boxing 打出真功夫bor..."你額頭起樓/ Rainnie下爬中招" ,做乜唔放個 vedio 出來 ..."打出真功夫,方為大師父" Hahahaha ^^

5/06/2007 1:58 上午  

發佈留言

<< Home