1/21/2008

非一般紙兜

千其唔好睇少呢個紙兜,佢既前身係"PIZZA客"既食物盛盤,但黎到我家就變咗貓豬們既寵愛

我: 妹妹,仲咩嬲爆爆咁坐住果紙兜呀?

妃妃: 我要睇到實呀,有貓成日都想侵占我張龍床呀

我: 邊個呀???



妃妃: 曳哥哥囉妃妃: 仲有衰仔Latte呀,o胡......................爽爽: 梗係係梳化等攝位啦,點都舒服D啦,傻仔曳曳: 傻爽,係梳化等,幾時先等到呀,拿,睇野啦,妃妃一行開我就埋到位啦

貓王: 唉,唔夠快tim 貓王: 喂, Latte,排隊好wor

Latte: 家陣擺明打尖,點呀~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home