10/08/2008

不知所謂

幾星期前下午,62&99黎探Ryan,咁啱我下午off,返到屋企大家傾咗幾句都係關於Ryan,過咗一陣Ryan開始扭瞓覺食奶,62就叫我抱佢入房靜d瞓,佢地繼續係廳睇電視,我就叫姐姐開奶,當我一見到個奶咀,我就問姐姐點解個奶咀爛咗(仲有d黑黑地既污穢積,個窿有紙包飲品既飲管一半咁大,試問一個3個月大既bb點啜得切,同埋咁唔衛生),姐姐話係99剪,我問用咩剪,姐姐話出面果d (平時剪垃雜野),我即刻都黎爆句痴線順便叫姐姐換個奶咀,當我餵緊奶時,62&99就走,姐姐入黎同我講話佢地走,我就"唔"咗一聲 (原來對住佢地係唔可以用 "唔" ,後果好嚴重)

點解咁,事原99每次見我餵奶,Ryan都食得好慢又邊食邊瞓,就話個奶咀窿細,要吉多個窿 (用火燒熱枝針辣個窿出黎 - 佢地唔知家陣係有專用吉奶咀針), 或者剪大d個窿 (佢地都唔知家陣有專用剪窿既剪),況且Ryan食奶15-20分鐘都好正常,佢地又無湊過Ryan又唔知Ryan係鍾意邊食邊瞓,我之前又同佢地解釋過,試過吉窿又試過剪大,總知家陣呢個size係最啱,又唔會邊食邊流又唔會嗆親,咁家陣問都唔問我就剪爛,即係同我作對啦,唔尊重我啦,至憎人地搞我d野,我無即時發癲,等XX夜晚返黎先嘈佢,XX叫我唔好激動,話得啦,同99講唔衛生唔好再剪lor

兩日後,XX同我講反,99 complaint反我,當日佢地走我無同佢地講聲,我同XX講反,我餵緊Ryan食奶,唔通要我抱住Ryan又揸住枝奶一卜一錄出去講聲bye,同埋佢地咁計較呢d,點解佢地唔走入黎同我講bye先呀,話晒黎我屋企wor,佢地唔駛要禮貌咩, XX話好煩,我話煩果個好似係99wor,是非精,之後我都唔理,因為我覺得無錯

昨日下午,手機voice mail有斷錄音
99: (應該係同緊62講) 佢唔敢聽電話wor,有無佢屋企電話呀
62 : (讀晒我同XX既mobile no.) 無屋企電話wor
99 : 佢緊係見到我電話唔敢聽啦,我一定要話佢,點可以比佢咁樣做,細嫂都要話,佢地唔敢聽電話啦
聽完之後我打比XX,叫佢了解下情況,又發咩花癲

XX回報
XX:又係話你果日,佢地走你唔同佢講聲,好唔開心,你係咪就咁同工人"唔"咗一聲就算
我: 係呀,想點呀,都話餵緊奶點出去講,又唔係特登唔講
XX:你見到個奶咀都面黑啦 (是實我係),所以咪"唔"就算lor
我: 咁人地話要走咪走lor,我面黑都係房啫,咁仲想我做d咩
XX:你應該同佢地講叫佢地留底食飯(我唔願意),或者坐多陣(都唔願意),唔願意都要做啦,老人家就係要呢D野啦

我: 我又唔係佢地心裡條蟲(原來唔講野係唔得架,真係死咗都唔知咩事),駛唔駛小小野發大黎講,做人到咁大年紀都鍾意搞風搞雨,你家陣即係認同佢地啱我錯啦
XX: 所以你咪唔識做人lor
我: 明明係佢地小事化大,都要認同佢地啱,咁佢駛唔駛我"針" 茶認錯,定要我打電話同佢講番,不過我會用家陣既語氣(惡,嬲)
.
.
.
.
嘈咗好耐
.
.
.
.
我: 得,以後唔會見佢地,我無錯
XX: 你覺得自己無錯,又覺得咁樣做無問題咪無問題lor


收線之後好唔忿氣,打電話比99,本來好想嘈鬼佢,但表示我唔係同佢一搬見識同野蠻,我低聲下氣咗
我: (壓住度氣)99你搵我咩事我
99: 無,我諗緊係咪做咗d野對你唔住,你要咁對我
我: 我對你點
99: (講反當日佢地走我無同佢地say bye)...你係咪睇唔起我
我: 你千其唔好咁諗,絕對唔會,點敢
99: 我當新抱係女咁教你,所以要當面同你講,你應該叫我留係度食飯,又或者坐多陣,你就咁"唔"就唔得啦,你睇唔起我lor
我: (揸頸就命)哦,咁我唔知原來唔講呢d野你會唔開心wor,咁我知下次點做啦(以後都唔見)
99: 明白就得啦
收線後覺得自己好委屈,做咩要同呢d人低聲下氣,cry cry cry

我媽:唔駛喊,唔好為呢d人喊,唔值得,野蠻人,要人地做100百分,但自己又做唔到,食飽飯無野做,等屎痾,唔見咪唔見lor,又唔係要靠佢地d乜野,唔見仲好,煩小d
我爹:都唔明佢地點解要做d野出黎拎到d後生唔開心,咁唔化,都唔識為d後生著想,成日舊事重提,搞到個家嘈嘈閉至安樂

同XX拍拖到結婚生仔差不多19年,自問對呢對老人家都好尊敬,因為知道佢地太鍾意搞事,唔敢唔尊敬,XX的大嫂(真係試過"針"茶認錯,而且仲要係小事---不可思議,咩年代),二嫂,細嫂是非多多,聽99講唔少,相信我都有比佢講,所以我都會盡量DO RIGHT THING RIGHT / NOTHING TO DO,例如:
-見面,離開都要大大聲同佢地講,一定要佢地聽到為止
-過時過節正日一定要去佢地到食飯
-生日就一定要兒女孫新抱到齊食飯+利是,大家要夾定封幾多,否則邊個封小咗比佢講十世(呢樣我覺得最低能,兒女孫新抱生日佢地從來都無表示,當然我唔會志在佢地封利是啦,但點解佢地會 expect人地要做乜乜乜,但佢地又唔會做相同既野比人地呢)
-新年我會封大利是比佢地(下年開始唔會,因為唔見)

XX我話比你知,我既世界唔止得三幾個人,我既親戚,朋友,同事一人吐一啖口水都會沉死你,仲要係個個都好錫我,反而少你果三幾個野蠻我一d都唔會覺得可惜,我活到3X歲,從來都無人令我咁討厭,咁黑我憎,咁令我厭煩,家陣有啦,係你娘親呀,你睇到又好,睇唔到又好,我都真係好憎 X nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 你娘親呀

家陣係早上4點幾,仲未瞓得着,因為仲係覺得好委屈,勁唔開心,頭痛到"發發"聲,tmr仲要返工,點死,多得你啦---99)))))))))))))))))))))))))))

我要許願,希望99呢個名字快d係我腦海quick quick go away




6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

哎吔...屎屎你以後少見咪得囉!
唔好咁激氣啦!咪激壞自己身體呀!
佢地重活係40年代,咪鬼理佢啦!
開心d啦!我搬入傻文個頭呀!
搵日一齊去燒炭啦!

10/10/2008 10:05 上午  
Blogger 菲菲 said...

做乜咁勞氣呀,弄壞身子丫!少d見面囉,唔好再諗d唔開心野,bb會知道架!

10/11/2008 2:56 上午  
Blogger Bravo's Family said...

屎姐...呢d 難頂奶奶,真係有排你谷氣.
,完全係有代溝 >_<" 少見為妙,為上策!!

10/12/2008 6:39 上午  
Blogger Fantasy said...

多謝大家關心同安慰, 我都知憎一個人好辛苦同唔開心,不過呢個人實在令我放不開

nienie
你都夠傻啦,仲要搬咁近d傻人度住,真係想傻多幾錢重咩

菲菲
放心,每次見到亞b就會暫時放低煩腦

cancan
我諗除非同XX 乜乜,否則始終離唔開呢個厄運

10/13/2008 2:22 下午  
Blogger Wan said...

我對99GE態度係,啱聽GE先聽,唔啱聽GE"哦"一聲,應左佢之後,咪當耳邊風囉.好WORK喎,咁多年黎相安無事.千祈唔好咁入心呀!
呀B好可愛呀!

10/28/2008 12:50 上午  
Blogger Fay said...

史史,咁啱既,我 99 都係咁,專係背後講另一個新袍壞話,佢不知幾醒,專登成日叫錯名,等你地d 人激氣,你話丫,十年,都可以叫錯名,佢係專登ga....
不過你都唔好咁激氣,至多少d 見,不過老人家係要就下^^
得閒出黎飲下茶,大家過番兩招黎拆掂同99 既關係 xddddddd

11/21/2008 10:45 上午  

發佈留言

<< Home