5/06/2007

5月6日-爽爽睇醫生

今日爽爽唔知仲咩,無黎神氣,淨係攤係度唔郁,叫下佢,淨係郁下條尾,平時掂下叫下就會咕咕聲,家陣無晒反應,摸下佢又好似有d熱,係咪發燒呢?dr maggie星期日放假,比咗the ark個電話我,dr ho今日又係放假,不過要睇都要預早一星期book, 痴線,唯有the ark都殺,不過都要等到4:40,其間用針筒餵d水佢飲下先,用佢至愛既雞柳引下佢,佢"桔"起個頭望咗兩眼,又瞓底,擺包雞柳係佢面前,用手掂咗兩下又咪埋眼,喊到我眼都赤埋,爽爽唔我嚇我啦

4:10去到the ark,等到5:20先有得睇,已經心情唔好,仲要等咁耐,火都黎,所以dr kitty話唔好意思等咁耐,我都好悔氣話,真係等得好耐下,之後就一輪咀咁講爽爽今日既情況同提及前日洗牙驗血,但洗牙當日同昨日都無咩樹發生,一齊正常,dr kitty就聽下心跳,好急速下,可能緊張,摸下kidney,好似好rough下,探下熱,無發燒,睇下口,無咩野,咁驗下血,睇下肝腎功能有無問題,半個鐘後,有兩樣protein底咗1,2度,不過問題唔大,因為幾日無食野係會影響到個result,即係驗血結果都唔知爽爽仲咩,打咗枝皮下水針,因為驚佢唔飲水,比咗d胃藥,又比咗抗生素,要飽肚食,慘!佢咩都唔肯食,點算,反到屋企仲係咁,開罐罐開雞柳都無反應,點算,點算......

0 Comments:

發佈留言

<< Home