5/07/2007

MAY 7 , 2007 - 爽爽情況

今日比平時早起來,因為想睇下爽爽情況有無好轉,一開房門,爽爽沒有往時的熱情迎接,只在紅屋仔攤睡,摸下佢-咪一咪眼應酬便算,看起來很攰似的,Latte照舊嘈之巴閉,邊走邊叫-呢邊呀,快d啦,好肚餓呀, 給他倒糧後,看見爽爽步入來,向貓兜方向左聞右聞,吃了4,5粒糧便走開了,我繼續陪Latte吃糧,見他吃得七七八八我便往廁所梳洗,每次Latte知我係廁所,佢都會係出面大聲呼喊-仲唔出黎,係裹面仲咩啫,出黎呀,出去後,Latte又邊走邊叫邊回頭望我-呢邊呀,跟住黎啦,再倒糧,爽爽又來了,今次吃得很多,康復表現?代他吃完後,餵水給他再餵藥,之後佢又走入紅屋仔攤睡
4:00pm左右,爽爸回家睇爽,跟住報告情況,爽爽有自行飲食,摸他都有反應,不過行動依然緩慢,都好呀,起碼都有郁動
放工反到屋企,爽爽又係紅屋仔睡緊,Latte同亞曳照舊藤出藤入要開罐頭,拉開罐頭櫃,爽爽行咗入,慢步左藤右藤,分好罐頭後,爽爽係咁食,食完洗兜倒糧再食-goooooooooood,又有飲水- very gooooooooooooood,不過都係懶洋洋,當我打緊呢編野時,爽爽既然行住呼叫我,嘩 !我開心到不得了,雖然未完全復完,唔緊要慢慢黎

2 Comments:

Blogger Ah duck said...

終於安樂晒,咁係咪始終都唔知爽爽咩事呢

5/08/2007 11:20 下午  
Blogger Fantasy said...

真係唔知發生咩樹,好想搵傳心師問下

5/09/2007 8:41 下午  

發佈留言

<< Home