7/03/2007

驗尿貓砂


平時買開貓砂的店舖引入咗呢款驗尿貓砂,貓友們之前也有講開,老闆比我$55試用價,反正試下無防,就買一包試下lor,不過買咗反屋企成個月都懶得倒出來用,今日cancan & bubble 又講開另一款驗尿貓砂,不過係日本牌子
喂)))))) over over )))))) 我買咗呢隻呀 ))))))

老闆又送咗呢包"芳香"消臭"既豆腐貓砂我試,試咗比反個result佢,呢包砂比用開果d豆腐砂輕好多,一打開,嘩 !!! 勁臭丸味,仲係以前亞媽用果隻白色波子size既臭丸味,妃妃唔蝕抵走埋黎聞,一素之下,即刻彈開掉轉頭奔走,個result係: 成包掉咗 !!!


4 Comments:

Blogger 菲菲 said...

Yeah!!!終於變做大隻字喇!!

7/04/2007 5:22 下午  
Blogger Snowball said...

哈哈哈, 呢隻"森之香" 正呀, 我果日開左佢次後, 相信全屋 d 蛇虫鼠蟻都要立即搬走, 因為d 木味太勁, 我自己都汗眼水

7/05/2007 12:14 上午  
Blogger Oolong said...

早排我都試過呢隻, 4個字: '完全唔掂'
我d貓用左1晚, xx第2朝已經倒鬼左,
太輕, 太爛, 太'香'
頂唔止...

7/06/2007 1:49 下午  
Blogger Fairy said...

臭丸味..好難頂丫.

7/09/2007 9:35 上午  

發佈留言

<< Home