7/11/2007

改變對"二筒"的睇法

認識"狄娜"從麻雀枱上開始,n年前與雀友打雀,佢每次打"二筒"都好specify話"狄娜"呀,我問"狄娜"係咩人呀,佢一邊陰陰濕濕一邊作狀托胸笑着說:艷星呀!個胸好似"二筒",之後從一些雜誌看到她的"艷照",我以為有幾艷,o車,原來着晒泳裝,件泳裝家陣拎出黎一定比人話"娘爆",可能係當年叫做"大膽,出位"啦,所以佢主持果套---大國崛起,我都無諗住睇,咪又係d上咗年紀既亞姐出黎扮有料講兩句攞反d洗用咁啦

上星期第一集,我剛剛反到屋企做緊第二節,都無為意佢講緊乜,反屋企第一時緊係同班"大少,小姐"傾下計先啦,無意中聽到佢講: 去過咁多國家,最殘忍都係西班牙既鬥牛,d牛無選擇過去鬥,更加唔自願去鬥,鬥之前仲要比人係背部插上十幾把利劍,下下都痛到入心入肺,咁樣去鬥,就算鬥完唔死得,都難逃死路一條,呢d鬥牛既人,唔可以稱呼做"勇士" ,係"懦夫"

嘩,聽到呢度,我即刻想對住電視機,同"狄娜姐"敬個禮,我同我xx講,呢隻"二筒"講野好有point,好到,真係估唔到佢咁有高見,真係要對佢改觀

0 Comments:

發佈留言

<< Home