7/14/2007

又黎包包

今次輪到Hilde出手,係萬忙之中仲要幫我地團購,辛苦晒 !
呢度8款包包,每款要咗12包,貓貓們又有口褔有排嘆.不過當我係屋企執貨期間,比我發現咗一樣好恐怖既野 .......... 就係d罐罐無乜存貨啦,好驚呀, 好在仲有包包頂住,不過我都要諗下,係時侯縮減反每日一罐既政策
意外收穫 ~~~ Hilde問我地有無試過黑缶包,有4隻味道,我一隻都未試過,不過有得試食,我當然唔會蝕抵啦,但諗諗下,呢d都係毒品黎ga,如果班老細試過鍾意,我未又要大手入貨 !?!?

4 Comments:

Blogger Fairy said...

無物罐罐....咁快.....好驚丫....

7/15/2007 9:22 上午  
Blogger honeymeow said...

無乜罐罐 = 又可以再買過 !

YEAH~~

7/15/2007 11:17 下午  
Blogger Momosa said...

老細話:食多d,食多d,食多d啦!!!咁就開心d,開心d,開心d喎!!!!!!
為慱老細一笑,入定多d貨啦!!!

7/15/2007 11:27 下午  
Blogger 菲菲 said...

貓地話: 強烈反對每日一罐政策!!!如果堅持推行,我地誓必絕食抗議!!反對每日一罐!!

7/16/2007 10:06 上午  

發佈留言

<< Home